Pedagógusaink mondták


Bástyiné Poljak Krisztina : “Inspiráló számomra olyan szakemberekkel együtt dolgozni, akiknek az a célja, hogy segítsék diákjaikat a bennük rejlő tehetség megtalálásában és kibontakoztatásában. Örömmel tölt el, hogy egy olyan csapat tagja lehetek, ahol mindenki lelkes, segítőkész és kreatív; ahol mindenki igyekszik az általa oktatott tárgyat a lehető legszínesebben, legérdekesebben, a gyerekek számára leginkább érthető módon átadni.”

Bencze-Rávai Ágnes : Szeretek itt dolgozni,mert…Valóban biztosítani tudom a rugalmas időbeosztásnak köszönhetően az elsőseimnek az óvoda- iskolai átmenetet.

Bense-Hidli Aranka : “Tapasztalatom alapján ma már a tanulók igen nagy százaléka nem képes lekövetni a magas oktatási elvárásokat, ezért lemaradnak, kudarcot vallanak. Örömmel tölt el, hogy a mi iskolánkban figyelmet kapnak a tanulási nehezítettséggel küzdő gyermekek is, akiknek a fejlesztő órái kis csoportos formában valósulnak meg, mely láthatóan segíti, sikeresebbé, eredményesebbé teszi ezen diákok tanulmányát. A tanítók, szaktanárok együttműködőek, rugalmasak és nyitottak, ami szintén növeli a hatékonyságot.”

Bodóné Csendes Lilla : Számomra a legnagyobb sikerélményt a gyermekek nyújtják. Igazi kihívás megtalálni a hozzájuk vezető utat. Mindig segítőkėsz, támogató kis csapatunkban a közös munka eredményeként sokszor csodák születnek.

Bodzsár Anna : “Jó érzés tanítani, segíteni, átadni a tudást, ebből a jó érzésből töltekezünk mindannyian a nehezebb napokon is. A gyerekek mosolya, szeretete tükrözi, hogy érdemes. Ezért lettem tanár.”

Fazekas Martin : Az iskolában tanítani azt jelenti számomra, hogy része lehetek annak a folyamatnak, amely által alakul a jövőnk. Ez az, ami minden egyes nap új lendülettel tölt fel.

Hegedüs Anna Ilona : “Itt az integráció nem csak egy foglalom, hanem ebben élünk, napról-napra fejlődünk és keressük az új utakat a gyerekek számára. Szeretem, hogy itt az elakadás a gond helyett ezernyi gondolatot, új lehetőségek tárházát jelenti. A Korában a lehetetlen is lehetséges: feloldjuk a gyerekeket oldószer nélkül, kivirágoztatjuk őket locsolás nélkül.”

Kiss Kármen : “A KoRa Iskolában a kis létszámú csoportok miatt minden gyerek számára biztosítva van az egyéni, élményszerű fejlesztés. Szeretem, hogy nagyon összetartó és segítőkész a közösség az iskolában. Szeretem, hogy a gyerekek a tanulás és fejlesztés mellett változatos tanórán kívüli programokon vehetnek részt.”

Kuruczné Hordós Márta : “Az iskola szellemisége a legjobbat hozza ki belőlem. Örömmel járok ide dolgozni, mert itt értéket teremthetek, tanulhatok a kollégáktól, szülőktől, és természetesen a gyerekektől is. Boldoggá tesz a munkám!”

Menyhárt Nikoletta : “Célom, hogy a gyermekeket minél hatékonyabban, az egyéni sajátosságaik figyelembe vételével taníthassam. Ehhez ideális környezetet biztosít a KoRa iskola, hiszen a kis létszámú osztályokban sokkal nagyobb figyelem jut 1-1 gyermekre, ill adottak a feltételek ahhoz, hogy a tanítás során hangsúlyt kapjon a tapasztalatszerzés, a tevékeny tanulás. A színes programok, a gyerekközpontú hozzáállás, a szülőkkel való közvetlen kapcsolat és együttműködés mind-mind hozzájárul ahhoz, hogy sikeres, boldog gyerekeket neveljünk itt.”

Mihalik Brigitta : Szeretem ezt az iskolát, mert olyan csapat tagja lehetek, ahol az együttműködés, egymás segítése kiemelkedő szerepet kap! Szeretek vidám légkörben dolgozni! Szeretem, hogy folyamatosan fejlődhetek, új dolgokat tanulhatok!

Nagyné Szász Zita : Szeretek itt dolgozni, mert hasznosnak érzem magam! Szeretem, hogy mindig vidámak a kollégáim! Szeretek itt dolgozni, mert motiváltnak érzem magam és ezt meg is tudom mutatni!

Szabó Anikó : “Olyan szakmai közegben lehetek, ahol az integráció valódi, nem csak egy hangzatos szó. Az egyéni képességek szerint taníthatok, szabadon. A szülőkkel való kommunikáció valódi, így az együttműködésünk is az.”

Szilágyi Nikolett : A diákok sokszínűsége fejlődésre és együttműködésre ösztönöz. A közösség minden tagjának azonos a célja: minél jobbnak lenni. A hatékony neveléshez minden segítség adott.

Szöginé Szklenár Ágnes : ” Milyen itt egy délután? Esemény- és programdús. Keretek között zajló, de nem túlszabályozott társas lét folyik itt, ahol a gyerekek megmutatják önmagukat, megtapasztalják saját határaikat és a többiekét is. Megtanulnak együttműködni azokkal, akikkel a nap folyamán szükségszerű együttműködni. Ezt a korosztályos társas létet sem a család, sem a játszótér nem tudja megadni.”

Török Eszter : A vezetőség nyitott és támogatja az új szakmai ötleteket! Mindig van valakinél egy csoki, egy mosoly vagy egy jó szó egy nehéz nap közben és/vagy után! Mindenki más, de igyekszünk hallnai, látni és érteni egymást, ha a gyerekekről van szó!

Vrbovszki Pál : Szeretem ezt az iskolát, mert összetartó és együttműködő a közösség, így a gyerekek is mindig azt kapják, ami a legjobb nekik. A kis osztálylétszám miatt mindenkire jut elég idő, így hatékonyan lehet dolgozni. Az iskolai programok a szürke hétköznapokat is változatossá, eseménydússá teszik.